images/yasna-300.png

title_662247ab1494c1058089591713522603

سایت خبری

 

 

طراحي سايت خبري

سايت هاي خبري و اطلاع رساني از جمله پربازديدترين سايت هاي اينترنتي به شمار مي روند. دليل اين موضوع اهميت امر خبر و اطلاع رساني از يک طرف و نياز جامعه به دريافت جديدترين اخبار اينترنت از طرف ديگر است. قطعا با توجه تعداد کاربر آنلاين اينترنت در ايران و آمارهاي موجود، سايت هاي خبري در صورتي که طراحي مناسبي داشته باشند و محتواي مفيدي توليد کنند مي توانند مخاطب قابل توجهي را به خود جذب نمايند. مخاطب اينترنتي ترجيح مي دهد که خبر را در لحظه دريافت کند و اين موضوع باعث مي شود که کاربران تمايل خاصي به سايت هاي خبري داشته باشند. امروزه با گسترش شبکه هاي اجتماعي موبايلي مانند تلگرام، اهميت طراحي سايت هاي مناسب خبري بيش از پيش شده است، همانطور که مي دانيد داشتن يک سايت خبري به تنهايي کافي نيست و مي بايست نکات مرتبط با سئو و تجربه کاربري به صورت کامل در آن رعايت شوند تا نتيجه مناسب حاصل گردد. يسنا وب با در نظر گرفتن نکات حرفه اي در زمينه طراحي سايت و همچنين در نظر گرفتن سادگي، کاربردپذيري، سئو، امنيت، سرعت، مقياس پذيري و ساير موارد پر اهميت در وب سايت هاي خبري، توانسته است امکانات بسيار مناسبي را در اختيار مديران سايت هاي خبري قرار دهد.

 

چگونه يک سايت خبري موفق داشته باشيم؟

موفقيت يک سايت خبري بر اساس تعداد مخاطب آن اندازه گيري مي شود و پارامترهاي مختلفي جهت بهبود کيفيت سايت هاي خبري وجود دارد. در مرحله اول، يک سايت خبري بايد بتواند ترافيک مورد نياز خود را از طريق گوگل و يا ورودي مستقيم تامين کند و سپس با طراحي مناسب و کيفيت محتواي قابل قبول کاربران را در سايت حفظ کرده و آنها را تبديل به کاربر وفادار نمايد. در ادامه به برخي از مهمترين ويژگي هاي سايت هاي خبري موفق اشاره مي کنيم.

 

نحوه نمايش اطلاعات به کاربران و چيدمان سايت

در طراحي سايت هاي خبري نحوه نمايش اطلاعات به کاربر از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. در واقع بازديدکننده سايت بايد بتواند با کمترين زمان ممکن به اخبار مورد علاقه خود دست پيدا کند و اخبار مرتبط با موضوع را مطالعه نمايد. نه تنها دستيابي به اطلاعات مورد نظر در کمترين کليک ممکن اهميت بالايي دارد بلکه کاربردي بودن چيدمان سايت و سادگي دستيابي به اطلاعات نيز بسيار مهم است.

 

سرعت مناسب لود شدن صفحات

با توجه به بازديد نسبتا بالايي که سايت هاي خبري دارند سرعت لود شدن صفحات در طراحي سايت بسيار مهم است

 

رعايت نکات امنيتي

نکات امنيتي و عدم نفوذ پذيري سايت اهميت بسيار بالايي دارد و رعايت اين نکات در سايت هاي خبري ضروري است.

 

بهينه سازي سايت براي موتور هاي جستجو

يک سايت اينترنتي اگر بهترين مطالب را داشته باشد، بهترين گرافيک را داشته باشد و... اما کسي آنها را نبيند هيچ ارزشي نخواهد داشت. يسنا وب نگاه ويژه اي به سئو سايت هاي خبري دارد و سايت هاي طراحي شده توسط ما همواره در صدر نتايج گوگل قرار گرفته اند. اين موضوع مي تواند کمک بسيار زيادي به سايت هاي خبري در جهت افزايش ترافيک و بازديدکننده بکند، براي کسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه صفحه مربوط به سئو سايت خبري را مطالعه نماييد.